Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.mincegram.cz
Provozovatel: Mgr. et Mgr. Jan Šenkýř, MBA
Trvale bytem: Pod Jalovým dvorem 784/1, 142 00 Praha 4
IČ: 76500411
DIČ: CZ8208110570
E-mailová adresa: info@mincegram.cz
Telefonní číslo: +420 724 952 424
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ______________________________ jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
________________________________________________________________________________.
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
________________________________________________________________________.
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
- Datum objednání:
- Datum obdržení:
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
a budou navráceny zpět způsobem: - Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- E-mail:
- Telefon:
V ______________________, dne ________________________
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele (podpis)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem (např. výpis z účtu).
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci a poškození věci v důsledku nesprávného zacházení.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.