Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolíte preferovaného dopravce a způsob platby. Zadáte doručovací a případně i fakturační údaje, pokud se liší.
Systém Vám pošle automaticky vygenerovanou zprávu o přijetí objednávky. Následně - pochopitelně se snažíme to udělat co nejrychleji - Vám zašleme zprávu o tom, že jsme vše zkontrolovali i "manuálně" a objednávku tedy přijali a pracujeme na jejím vyřízení. Snažíme se o co nejrychlejší expedici - hlavně cennější mince ovšem uchováváme na bezpečném místě (v externím trezoru), kde je nejprve potřebujeme vyzvednout a následně zabalit a odeslat. Netrvá to týdny, samozřejmě, vše je otázkou několika málo pracovních dnů! Po celou tu dobu jsme případně k zastižení na mailu nebo telefonu...
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a budete z něj mít radost. Pokud by s dodávkou bylo cokoliv v nepořádku, podívejte se do sekce Reklamace vadného zboží (Vrácení zboží). Nebo jednoduše napište. Vyřešíme to. Potřebné informace naleznete v Reklamačním řádu.